روزنوشته های علی محمدکیخسروکیانی

دوست دارم خاطره های خودرا با شما به اشتراک بگذارم

روزنوشته های علی محمدکیخسروکیانی

دوست دارم خاطره های خودرا با شما به اشتراک بگذارم

آخرین نظرات

روز برای ناهار کتلت داشتن 13 12 1398

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴ ق.ظ

امروز ظحر من داشتم در حیاط چوب بازی می کردم  کهوقتی رفتم توی خانه فهمی دم که نا ها ر کتلت داریم به مادرم گفتم که که مامان صادات سس گوجه برای کتلت ناهار امروز داریم  وبعدمادرم بهمن گفت که نه سس گوجه نداریم ومن گفتم که کتلت بدون نو شابه   کتلت نمی شود  وبعد مادرم به من گفت باشد و خودت برو  از کوثر 14 نوشابه و سوس گوجه بخر واز آنجا که در حیاط  بودن و چوب بازی کردن  خیلی داشت به من خوش می گذشت گفتم  خیلو خوب باشه  

وقتی که کمی بیشتر  بازی کردم یعنی وقتی که یکم دیگر بازی کردم میروم کوثر و  سوس گوجه  و نوشابه را میگی رم

وقتیم  که یکم بازی کردم و دیدم که فقت خودم هستم که دارم در حیاط چوب  بازی میکنم تصمیم  گرفتم که بروم تو ورفتم تو  و وقتی  که رفتم تو با پدر و مادرم و با دو تا از برادر هایم میوه خوردیم بعد از میوه من به ما درم پیله کردم که  به من یک یا چند تا لو بی یا بدهد ومن میخواهم لوبی یا بکارمو بعد مادر م به من گفت که لوبی یا ندا ریم ومن چون در فی ریزر باز شد یشتنی ها را دیدم وبه مادرم  گفتم ما مان  میتوانم بستنی بخورم   و مادر من هم گفت کچلم کردی  وبرید بخورید ومن  پدرم  و برا در هایم  بستنی  خوردیم وبعد از بستنی رفتم کوثر وقبل از آن مادرم به من گفت که نوشابه مشکی   بخر ولی بعد من زرد خریدم  وقتی به خانه رسیدم مادرم گفت که چرا نوشا به زرد خریدی ومن گفتم   (چون چند وقت دیگر غذای خوش مزه دا ریم نوشابه مشکی خوشمزه تراست)                                                                                                                                                                                                             (پس همیشه فکره فردا را باشیم  )                    

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۴
علی محمد کیخسروکیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی