روزنوشته های علی محمدکیخسروکیانی

دوست دارم خاطره های خودرا با شما به اشتراک بگذارم

روزنوشته های علی محمدکیخسروکیانی

دوست دارم خاطره های خودرا با شما به اشتراک بگذارم

آخرین نظرات

امروز 11 12 98

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ق.ظ

سلام من علی هستمsmiley

امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدمخیلی دلم میخواست که بازم  بخواهم  ولی هم بچها نگزاشتن وهم پدر بزرگ من آمده  بود خانه ی ماومن برای احترام به پدربزرگم ازخواب بیدار شدم ورفتم دبه پدربزرگ پدریم سلام کردم و نشستم روی تخت وبعد من بلند شدم ورفتم دشویی ونعد از دشوییرفتن  رفتم وبعد رفتم و کمک مادرم کردم وسفره ی صبحانه را پهن کردیم وپدر بزرگم برای ما خامه عسل آورد وما یعنی من ودوتانرادر هایم یعنی مهدی وامیرحسین صبحانه خوردیم  وپدر ومادرم باما نخوردند  چون مادرم باپدرم صبحان ی شان را صبح زود خوردند ومن با برادرهایم تنها صبهانه خوردیم بعد از اینکه

صبحانه ی ما تمام شد پدرم لباش پوشید وبا پدر بزرگم باپدرم از خانه با ما شین از خانه رفتند بیدون  وبعد از رفتن پدرم مادرم رفت بیرون از خانه تا کمی خرید بکند ومن هم  یفره ی صبحانه را جمع کردیم ومن با برادر کوچکم امیر حسین

رفتیم توی حیات  وبرادر وستیه ی یعنی مهدی در خانه ماند و تلویزیون کا نالال پویا را نگاه میکرد و در ان زمان داشت پا شو پاشو کوچولو را پخش میکرد وآن اورا دوست داشت ودر خخانه ماند و او رادید وماهم درحیاط بازی کردیم تا ما در من

از کوسر امد ما رفتیم تو بعد کمک مادرم کردم ورخت خواب های بقی یه هارا جمع کردیم  وبعد لباس هایم را پوشیدم  ورفتم کوسر وبرای مادرم می خواستم سبزی یه کو کو بخرم ولی نداشت وبرگشتم خانه و فیلم آمو زشی دیدم و بعد از او

وضو گرفتم کفشم را پو شی دم   وچرخم را بردا شتم  ورفتم به طرف مسجد کو ه نور  یا هما ن  مسجد امام علی 

تا برای نماز ظهر به اجا رفتم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۲
علی محمد کیخسروکیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی